IT w służbie sprzedaży
Znaczenie narzędzi informatycznych, wykorzystywanych w procesie sprzedaży rośnie w zawrotnym tempie, a ich stosowanie przestało być zarezerwowane wyłącznie dla dużych organizacji – podaje w swoim wpisie na oficjalnym blogu Focus Telecom Polska Tomasz Paprocki.
Dyrektor Sprzedaży Focus Telecom Polska w tekście “IT w służbie sprzedaży” dokonał przeglądu najpopularniejszych narzędzi informatycznych wpływających na efektywność sprzedaży. Wymienione zostały, m.in. aplikacje Call Center, serwisy www oraz e-mailing.
Poza korzyściami wynikającymi z zastosowania tych narzędzi, autor zwraca również uwagę na ich ograniczenia. Podkreśla również, że na sukces w sprzedaży mogą liczyć ci menedżerowie, którzy zastosują wielokanałowy kontakt z klientem oraz dopasują go odpowiednio do etapu sprzedaży.
Więcej o narzędziach informatycznych w służbie sprzedaży pod linkiem.
Zachęcamy do lektury pozostałych wpisów na www.blog.focustelecom.pl